* Defineix en un màxim de tres línees que entens per filosofía.
La filosofía és l'estudi que es planteja diverses qüestions sobre la vida quotidiana i moral.
* Quin temes tracta?
L'existència, la política, la veritat, la llibertat, les emocions i la religió entre d'altres.
* Qui era Sócrates?
Era un filòsof grec nascut l'any 470 a.C. És considerat el pare de la filosofía.
* Quan va sorgir la filosofía occidental?
Va sorgir a Milet (Colònies gregues de l'Àsia Menor) en el s.VI a.C. El primer filòsof conegut va ser Tal.les de Milet.
* Per què existim?
* Per què existeixen els polítics?
Perque nosaltres donem crèdit i necessitem la seva existència
* Creus que has de seguir uns valors? Per què?
Sí ja que els valors són necessaris per guiar i orientar la nostra vida d'un mode correcte.
* Qui va crear l'univers?
Crec que l'atzar, ja que podríem haver existit o no segons aquest.
* Esmenta cinc filòsofs
Sigmund Freud
Friederick Nietzsche
Ciceró
Thomas More
Plató
* Per què necessitem la cultura?
Per evitar l'ignorància i així afavorir el progrès.
* Som lliures?
A efectes legals sí però, en l'intimitat, existeix certa esclavitud donada per exemple per vicis o complexos.
* Què es bellesa?
És un terme subjectiu que ens fa percebre un objecte de forma atractiva o no.