domingo, 17 de octubre de 2010

Activitat 3: La filosofía es una ciència?

Sota el meu punt de vista diría que la filosofía no es una ciència ja que, tot i que comparteixen característiques i mètodes diversos, no es basa en un saber de caire experimental com sí ho fan ciències com les matemàtiques o la bilogía. Es a dir, mentre la ciència necessita d'explicacions raonables per afirmar o desmentir certs aspectes que estudia aquest fenòmen no succeeix en el camp filosòfic. Per tant hi ha formes de saber que avui dia no s'identifiquen amb el concepte que nosaltres tenim de ciència, aquí hi podríem incloure la filosofía, degut a que és un saber rigorós.

0 comentarios:

Publicar un comentario