domingo, 24 de octubre de 2010

Activitat 4: Qüestionari

1. Explica que tenen en comú el concepte de ciència en el món grec i en l'actualitat
Que són tipus de saber racionals i rigorosos.

2. Què passa amb la ciència en el Renaixement i quines conseqüències té per al futur?
És alhesores quan ciència i filosofia es diferencia i això passa perquè la ciència s'organitza i crea el seu propi mètode. Apareix, doncs, la matematització i l'experimentació.

3. Per què es diu que les ciències són construccions històriques?
Perquè estàn basades en una construcció experimental i empírica delimitada per el devenir del temps. Així, tindríem diversos procesos que pertanyen a la ciència com la clonació o les propietats de les cèl.lules mares per constatar aquesta evolució històrica.

4. Quina és la relació entre l'autonomia d'una ciència i el seu mètode?
Que l'objectiu de la ciència no és determinar qué són les coses sino com es comporten i per això s'ha de construir l'experiència de manera que mostri els aspectes que es vol conèixer.


0 comentarios:

Publicar un comentario